måndaag & torp med morran ♥

(inlägget skulle upp igår men datan dampa sönder som vanligt -.- så tänk att de är igår haha ) efter skolan drog jag och min gamle vän morran -> lina törnblom! till torp, hitta en del och vi hade de finfint så en bra dag me andra ord, kuuul i bussen hem som vanligt haha, filmklipp kommer när hon har lagt upp :) imorn följer matilda med mig hem så ska vi hitta några översnygga gamla utklädningsgrejer hon kan ha till pjäsen som vi ska ha på konfirmationen, och sen så är det kyrkan i SEX TIMMAR, shieeet, och träna på konfan, blir säkert bra, men jag ska ha skinnväst cowboyhatt piska(!) och massa grejjer hahahah, fykatten ;)


får bli en bild på pappsi&maj så längeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0