jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.

godmorgon (eller gomidda?) :D blir bara ett snabbt inlägg för måste ner och jobba, men gårdagen ble superbra iallafall, jag och hannes köpte hönökaka, gjorde varm kakao och gick ut och satte oss på ett tak och hade picnik i regnet, haha, mysigt, sen gick vi hem till mig och satt och prata i massa timmar bara, mycke najsigt :) idag blir det att träna och sen får vi se va som händer efter det, kanske ska med hanna hem, men inget bestämt, lägger upp ett videoklipp från torp, inte de roligaste men lina har alla bra, så ha de fint så hörs vi sen :)!
http://www.youtube.com/watch?v=H79woUI8FTo

ni får kolla länken så länge för de ryckar sönder, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0