everybody in the house say yeahyeah

Hemma nu från tre redigt roliga dagar, de mesta har vart kul iallafall, ska berätta lite kort :) Vi har käkat käkat och käääkat, varje dag vart de frukost fika lunch fika middag fika kvällsmat, kunde rulla hem! Men alltså ett läger i min smak, jag <3 mat! Jag och terroristmatte har huvudroller i en pjäs som vi ska spela upp för 800 pers på konfirmationen, HJÄLP haha, men de blir kul ;) Igår körde vi flaggan, jag jossanH och philip va i samma lag och haallegodanes va jag skratta, alla tre har seriösa fel i huuvet så de kunde inte sluta annat än i gapskratt :) förövrigt trampa jag/ramla i harskit när vi va ute och lekte i skogen, skitkul, verkligen! På nätterna har vi haft rajtantajtan i våra små stuger hahahah, VÄÄÄGGEEEEN (L) men igår så runt 2 somna jag till, vaknar sen vid kvart i tre av att matilda (6)!!!!! skriker mig i örat, hoppar i min säng, tänder och har på skithögmusik, hon terra sönder mig, och när hon har tänt kollar ja på mina fingrar ser att de e massa svart på dom, känner doften av att något SKUMT har hänt, så går in på toa och kollar mig i spegeln, då har dom pundfläsken målat hela mitt fejs me kajal, tack ni är underbara<3 NAAAAT. så malin Bzon och jag har vart deras mobboffer inatt och ni kan ge er på att de kommer HÄMD! ett bra läger helt enkelt, fast nu e jag hes och förkyld :( menmen de går över, ska plugga lite på moppekörkortet nu, ha det gött! + de kommer en film sen där ja & ph kör lite ''gissa bajset'' :)


jag och fiffilito ♥

fräsch brud! men jää, puss på mina GOA OCH SNÄLLA <-- vänner som måla mig såhär fint

Jag har inga bilder så lägger upp när någon har skickat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0