sumotjock dimma!

I spent my time just thinkin thinkin thinkin bout you
Every single day yes, i'm really missin' missin' you ♥

vi skulle ut och åka förut då men det gick inte ens att se sina egna fötter så mycke dimma de va, helt stört! så nu sitter vi och tjockar oss i stugan i stället, men ska nog snart köra lite styrka, fast det har jag ju sagt hela veckan och de har slutat me att enda träningen har blivit för armarna att öppna godisskåp och kylskåp, och käkarna har nog aldrig vart så vältränade -.- senare ska jag och addisnaddpadd göra en film hehehee.. får se hur det slutar, nu sover iallafall tjocksmocken så jag vet inte va jag ska göra, blir väl till att äta (y) maaaaat <3<3!

vet, världens segaste och tråkigaste inlägg när det inte är bilder :( men det går typ inte att ladda upp, så får komma bilder när jag är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0