SJUK DAG HAHAHA

idag har jag skrattar, skrattat och skrattaat, tårarna har verkligen sprutat hahaha, lina du och jag är verkligen MOGNA! SKITkul heheheh<3 slapp dag iallafall, och jag alexzander lina och petri gick ner och köpte godis på IDROTT&HÄLSAn haha har ju verkligen me de å göra, jaja vi gick faktiskt ner iallafall :) sen gick jag med hannes hem, trevligt och imorn efter handbollen och kyrkan -.-!!! så ska vi leeeka, askul :D! nu ska ja käka, sätta mig me matten, segt.. och sen måste jag GÅ I REGNET *pust* till kyrkan, tråkigt tråkigt!



har inga bilder så får bli på pannkakor, eller ah pannkakstårta, för jag är suugen på de nu!

Kommentarer
Postat av: inte m

HAHAHHA KAN DU INTE LAGA DI LOOOOSER

2010-03-31 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0