we no speak americano!

nu känns de äntligen lite som sommarlov, jag fick tänka så de knaka för att komma på vilken dag de va (y) sitter här och jäser som en bulldeg, GÖTT att inte göra nått speciellt. spela in 0749754390 videoinlägg men min webb fick lite ryck och när jag kolla på dom så hängde inte rösten med munnen, eller hur man ska säga, eller ah ''bilden'' reagera 5sek efter jag hade sagt nått, så skiter i att lägga upp de haha. men idag gick jag upp tidigt IGEN! :( för att övningsköra på moppen, svinvarmt ute så måste man ha på sig en heltäckningsoverall me tusen skydd i, fick nästan panik :o när jag kom hem åkte vi ut på båten på nån ö, legat och tatt de lugnt där hela dagen, onderbärt! nu ska jag ta en dusch sen blir det hem till johanna bäck med laget och grilla och chilla! mh jag och mina fyndiga rim e igång igen :d uppdaterar mer sen, ha de fint puss!

inga bilder så får bli en låt hehe, stay tror ja den heter (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0