och me deeeeetta säger jag nattinatti

hejhopp, sitter hemma hos m&m nu, dom har lagt sig för läääänge sen och jag håller på att ruttna. har inget annat för mig så kan ju berätta lite om min dag höhehähi. ställde klockan, för skulle upp och springa och de skulle ju va såååå bra väder idag, men nix så blev de inte, jag fastna i datan (ovanligt -.-) och wips så va klockan 1, då drog jag och marcus som sagt ut och sprang, och sen efter han hade duschat kom han upp så gjorde vi pannkakor, eller jaag för den förlamade latmasken visste inte hur man vände dom, efter att ha käkat runt 20 stycken satte vi oss och lyssna på tunnan&moroten som e så fruktansvärt bra :D! vid 6 drog jag och my bråååther ner till m&m så köpte vi revben som smaka papper och potatissallad som smaka koskit, jedra ica säger jag bara! kolla på filmen farsan, och den va en stor besvikelse, va typ en rolig grej på hela filmen :( sen skulle jag och gabriel ta på en annan film, men jag, teknikern nummer ett, klicka fel så tv sluta i myrornas krig och jag fick inte igång det sen, lagom glad brorsa man fick på sig då heheee. sen ringde iallafall hanna (grattis jag älskar dig!) och jag gick ut och la mig i deras hamock eller hur de stavas och prata me henne en timma, mysigt!! ♥ nu ska jag försöka somna men de går inte för de känns som ja sitter i en pizzaugn så jäkla varmt de e, blööööööö. men sov gott så hörs vi imorn! :D puss


får bli bilder på grabben man kan sitta och titta på timmar i streck, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0