lite om mig, höhö

jaaapp, eftersom jag knappt har sagt vad jag heter så kan jag ju berätta lite om mig själv, inte överintressant men ändå :D hmmm.. vart ska jag börja? ah jag heter johanna nilsson, har precis fyllt 15 och bor i lysekil, wow intresseklubben antecknar :> vissa får nog uppfattningen att jag är blyg, för de är lite knäppt men ibland kan jag bli huuuur blyg och tyst som helst bara sådär, men 9 ggr av 10 e jag heeeeeeelt störd, GALEN och jätteframåt, de vet dom som känner mig haha. annars då, ehm, jag spelar handboll och har gjort sen jag va en plutt, 6 år eller nått, tycker fortfarande att de är lika kul :) jag ÄLSKAR mat, i alla former och smaker, nästan iallafall, jag äter hela tiden och de är typ mitt liv, choklad speciellt center& plopp kan jag äta utan stopp, (yeah rimmarN) kladdkaka osv gööött, men nu ska jag inte skriva hur mycke som helst om vad jag gillar att äta för de e ju inte så himla kul att veta;) på min fritid eller va man kallar de, är jag med mina woooonderbara kompisar, spelar gitarr m.m, öhm jag tycker de e sjuuuukt kul me bergådalbanor som går upp och ner och åt alla håll och kanter, fast jag nästan blir hes av vrål efter en tur i farfars bilar (y) jag har extremt blandad musiksmak, de beror helt på hur jag känner mig, e jag sur blir de HÅRDrock som bara vrålar så högtalarna spricker, e man lite nere så blir de gitarrlåtar, e ja sprallig och taggad på nått kan de bli vad som helst, tex. mitt favoritband tunnan och moroten;) nu blev de inte så ''lite'' om mig, men esch ingen e tvingad att läsa :D ha de göttt haj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0