hannna stekepanna on visit

tja! igår sov ju som sagt hanna här så blev inget mer inlägg, på dan gick jag och bada med rasmus, grymt! sen kom hanna hit vid 7 så köpte vi jordgubbar & ben&jerrys, som jag aldrig har ätit haha, de va aaaaasgött! så jae, vi satte oss på en brygga och käka osv, mysigt :) när vi gick hem så blev vi grymmesugna på taximat så vi satte oss och käka, och där va även simon jonas johanna mfl, satt där en stund tills de börja åska och regna som bara den! då gick jag och hanna med simon hem en stund :) när vi kom hem så kom vårat älskade flumhumör fram och de sluta som vanligt i magknipsskattanfall, underbart! har en film från när jag e iprenmannen och spelar gitarr haha, får se om den kommer upp här! idag ska jag va med frida en stund på dagen, och sen träna med hockeylaget :o haha. aja vi hörs! puss


mobilbilder eju änna gr8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0