torp!

                                                
de e ruskigt synd att jag ser ut som en apa på den här bilden, men äsch den e söt ändå :D vi får ta bättre bilden nån dag, kanongreat! med mig e allt bra, fast saknar min korv som e i norge :(

men tjo! idag har jag vart torp, jag borde gå me i en sån där grupp man berättar sina problem, typ alla sitter i en ring på massa stolar så säger man ''Hej jag heter johanna'' alla i kör '' HEJ JOHANNA '' ''eh, ah jag har inte shoppat på 1 vecka '' ''BRA JOHANNA *alla applåderar och e glada*'' , vågar inte kolla på mitt kort hur mycke jag e kvar, för de känns som ett pistolskott haha, så jag bara drar och e glad, SMAAAART!!!! fick köpt en del grejer, bland annat ett bar rejäla termobyxer att leka i snön med XD och några julklappar, pistolbra och kissigt underbart!!

nu håller jag på att baka pepparkakor med min käre mor och min galne bror, RIM *katching* mogna familjen rullar degen till bajskorvar och leker att vi skiter MAHA, humorn på toppen av mount everest <3333333
hoppas ni mår asbäst så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0