the worlds greatest

         
gulashsoppa vilken fin vän jag har! de e ju lika tokigt som att va 2 meter lång och kallas dvärg, va fin hon e! både på insidan och utsidan, de finns inte många sånnahär guldkorn kan jag lova och jag är så otroligt glad att jag har dig, det vet du! vi ställer alltid upp för varandra och det är precis så det ska vara. skrattar ihjäl oss gör vi också, så skyter jesus med att han återuppstod EN gång, hur många gånger har vi inte dött av skratt? du är min personliga tränare, har ju fått ett tolv pack sen jag träffa dig, fast de där me kosten vetefasen, beiarnesås och choklad i hela ansiktet efter en dag med dig, men de e kanonbra, så anna skipper släng dig i väggen! alla gånger vi bara vrääkt mat i väggarna, gjort saker som bara känns förjäkla bra utan att tänka på följderna haha, att båda är som fastväxta i kiss&bajs-stadiet är inte heller dåligt, älskar det! älskar hur vi alltid avslutar varandras meningar, rimmar och är KLOCKRENA! du är den bästa vännen man kan ha, så e det bara! älskar dig! alla gånger du får mina stackars hjärnceller och skrattpartiklar att förflytta sig till taiwan, de e ruskigt härligt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0