mitt rum

 






fick en fråga om jag kunde lägga upp bilder på mitt rum, javisst! inte tatt kort på toaletten osv, haha, men de e kanske inte de roligaste att se på! inte tatt med min älskade robert pattinson tavla heller, men på hyllan där den står ser de ut som de har vart ett krig :( detta har då vart en vind från början, lite svårt att tro men, garderob och så är nere! haha sista bilden, gud va stabilt ;) men utsikt från mitt takfönster i badrummet, mysigt. enjoy!

la mig i ett skönt bad också, kan inte ens komma ihåg sist gång jag duscha (!?) jo, men nästan inte, men när man e sjuk får man va lite snuskig hehe. riktigt gott iallafall, känner mig superduperfreeeesch, och nu ska jag nörda sims, ååh TAGGA! tack amanda, du rädda min kväll :D hoppas ni får en lika underbar kväll som jag, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du liknar hon i vampire diaries!! :o

2010-12-27 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0