bonntäppt i nääääsan

      
vackert! jag och min bästa i början av hösten.

hejhej! blogg.se har levt sitt egna lilla liv, inte kunnat logga in! ajsingbajsing! men nu kommer här ett inlägg, lite seriösare än de förra, hmm va hände där vet ja iikkee! sitter i soffan och degar i min godings underbart doftande munkjacka haha, mums :) idag har de vart handboll för hela slanten, turnering med distriktslaget inför sverigecupen, vi spela muy bien tycker jag! jag e BOOOOONNförkyld, säkert snutit upp en toarulle sen jag kom hem, huvudet dunkar och halsen e ökentorr, MEN idag ska jag ha megakul med polare, så nej jag tänker bannemej inte sitta hemma och ruttna i näsdukar! ska snart käka våfflor, goott! sen lägga mig i ett lååååångt bad och efter de göra mig little bit iordning, ha en bra lördag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0