bäst på att hålla ordning på grejer!

      

ååååh va rädd ja blev haha! skulle gå och lägga mig i sängen, så hittar jag inte den förbaskade tandställning, lova mig själv att aalltid lägga tillbaka den i badrummet på samma ställe, höll hm, en dag eller nått, om ens de! men iallafall, så hitta jag den inte, fick panik, tänderna åker tillbaka, man får betala apmycke om man slarvar bort den, de va den enda grejen ja inte fick slarva bort osv, men så hade den rackarns grejen fått ben och lagt sin under min säng, ew! så efter en kvarts avspolning och borstning (näe så dammigt e de faktiskt inte under min säng) men ja, så ska jag fasen hålla hårt i den nu! blir galen på mig själv :)

åh va intressant, snacka om att de märks att man har vart sjuk eller!??! jaaapp! men tjejer, laget, kämpa sönder imorn, kötta på som bara den, så får jag verkligen hoppas jag e såpas kry att ja kan åka med och kolla på er nån dag, åååh detta suger rompen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0