you gave up


min matta♥!!! ojjj va fräscha bilder, not! men aja, sitter här, håret i världens bulle, inge smink och schlappkläder, precis som de har sett ut hela sommarn, orkar inte hähä :> va nere hos johanna några timmar förut, trevligt! sen kom jag hem och skulle käka, jaaao, klantarslet in the house <- tappa tallriken så den gick i tusen bitar och maten blev spaghetti med glas och damm, göött! bara att börja om. nu ska jag packa för träningen och för ikväll, jag och fiffi (smeknamnet forlife;)) sover hos bäcken, myyyyyys! tacos och film taggas de, men först ett mördarpass me handbollen! åååh va ja måste färga mitt hår med, ser ut som jag vet inte vad!! men hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0