söndag imorn, så va den helgen förbi.


ååååååååååååååååååååååååååååååååååååh <333333

blev ändrade planer idag, min kära hanna e sjuk! så idag har jag degat, degat lite mer och yttligare DEGAT! tills jag äntligen kom ut, skulle ut på en skogsvandring hahaha så på me gummistövlar å mössa! men sluta me att ja hamna på hemmakväll me en fet godis påse i näven, muuum. så alla som såg mig tror nog att jag e svampplockarN nummer ett nu! men sen stack ja hem, bytte om, och ner och lämna en film på hemmakväll igen som va tvungen att va inne, pratat med hanna i telefon iaf, sjukt kul HAHA. sen hörde jonis av sig och fråga om jag ville va med han och simon, så vi cykla ner till hemmakväll IGEN och hyrde en, kolla knappt på den, satt och snacka mest, så de ska va! jättetrevligt iaf :) och gårdagen va toppen! skrev ju aldrig nått om de, men riktigt mysigt med brudarna! & se ALDRIG another gay movie, sämre får man fan leta ihjäl sig efter! pusshaj hörs :) btw, KODNAMN '02:00 mitt på en väg' aka johanna bäck! bilderna e inte alls hemska, pöss på dig:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0