pumpelumpa fys och kötta löp / skjuta böööllar now då


så känner ja nu! helt slut efter skoleeeedole, men de e bara att åka å kötta!! :D sen måste jag leta upp min förbaskade skåpsnyckel som försvann första dan, bra johanna. bra. och stääda (kul liv jag har) för de ser ut som de har vart tredje världskriget på mitt room! träningen börjar jättesnart så käkat en liten bananis och ska nu börja packa, möta upp bengan som sitter i hallen och taggar!!!!! hörs senare, ska försöka skriva igen, pusselusse på er! :D

och tack alice för idén om att klippa mitt gamla simkort till samma size som micromojjset med en mall på internet, men med min otur och klumpighet e de nog bättre att lida igenom helgen och vänta på de riktiga!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0