IKEAS KÖTTBULLAR 4LIFE



ååååh såhär kul har jag sista kvällen på sommarlovet, eller ah den e ju imorn, men sista dan man kan va uppe hela natta då, japp! inte skrivit nått idag, road trip me mamsipamsi, ikea, götebörg, uddevalla, torp osv, helt slut!!!! men fixat lite på rummet nu iallafall och de känns ju underbart, nytt täcke som jag avgudar, egentligen längtar jag bara efter att sova så jag får använda de, asflöffit dunjox tror ja, meeen här kastar vi icke bort några nätter på sömn, neeever! :D hoppas ni mår primolimo, för de gör jag, lite småttigt tät i näsebörra bara, men de går över, sover hos johanna imorn med frida, som vi har gjort innan både sjuan&åttan, mysigt! puss på er griseknosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0