kvällen/natten BLEV GRYM!

här kommer en sammanfattning av gårdagen (wie, vuxet de lät!) jag gick ner mätt som en gnu och mötte mina små brudar på stan, när jag stod och vänta kom en knarktant fram till mig och börja prata, ganska läskigt!
hon: HEEEJ MIN KÄRA VÄN! ett sånt ruskigt väder!!!
jag: mm, hehe.. (hjälp)
hon:titta va jag gjorde ute!! *visar sina upprivda armar* RAMLA!!!!!!!
jag: hehe.. ojoj, men jag måste nog gå nu
hon: JA JAG HAR DÅ FAN INTE SAGT NÅTT!?!!?!?
lite wierd :o men jaja, sen möttes vi och gick ner och hyrde film, kopps och american pie book of love, båda vart asbra och sjukt roliga, kopps är underbar, skrattar hela tin haha :) tog massa vackra bilder och de kommer nog några här sen. men 2 på natten hade jag och angelinne picnik på mitt rum med brörost och hela kittet, och vi har även kommit fram till att det är otroligt gott me grädde på KORVMACKA! ja, de låter ju äckligt som fän men de är rena drömmen hahah, sen hoppa vi ut genom fönstret och pessa på min grannes uppfart, vi är sjuka! låg och snacka och typ dampa fram till 5, härligt! idag har jag vart me angelinne på dan, sen typ hoppat studsmatta me min bror, kuul måste ja erkänna :D kvällen skulle jag vart me fanny nere på xp, och de va jag också men sen så gick ja hem för mådde ikke bra alls. (tack hannes för att du finns förresten, ställer alltid upp för en <3!) skriver mer imorn, ha det bra tjohej!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0